28 Haziran 2006

Ambigram


Birden fazla yönden okunabilecek şekilde yazılmış kelimelere ambigram deniyor. Bilmeyenlere kelimenin sözcük anlamını verdikten sonraaaa efendim gelelim sadede. Çocukken ismimin tersten okunuşuna merak salmıştım, şimdi de sıra buna geldi. Sevgilimin bir Dan Brown kitabının sayfaları arasından çıkarıp tanıştırdığı bu çizgi-yazılar ilgimi çekti! Müspet bir sonuç vermeyen internet gezintilerinden sonra, bir gün öğrendim ki; okulumuz din kültürü öğretmeni İsmail Hoca bunlardan kendi elleriyle yazıyormuş. Sağolsun İsmail Hocam bir tane de benim için hazırladı. Hem de bir hamlede... Ha bir de üstüne üstlük havlu kağıt üzerine. Velhasıl kelam ben onu alladım pulladım siteme başlık yaptım!

2 yorum:

Ezgi dedi ki...

Didemcim banner çok güzel olmuş bende senden ve abimden özenip şekilli banner yaptımm :)

Düşgensel Hunili dedi ki...

Vallahi ne diim kendisi bana da hazırladı ama tabii benim elimin altında sikenır olmadığından siken edemedim :) Ekrana yapıştırsam siz göremezsiniz... Haydeee n'apcam şimdi aaa? Ama bende var bi tane :) FİRE :))