07 Aralık 2006

Biri bana Murphy'i getirsin!


Evet! zaman zaman Murphy kanunları işlemeye başlayabiliyor. Herşey bi anda ters gitmeye başlıyor. Ya da sağlığınızla ilgili minicik bir şey bile ters gitse herşey tepetaklak olmuş gibi olabiliyor. belki de size olmuyordur canım. Ne diye böyle genellemelre gidiyorum ki?

Bardağın dolu tarafını gör Didem! Bardağın dolutarafını gör! İç sesim durmadan konuşup, başımı şişirip duruyor. Bi sus! diyorum yok. O benden de geveze, susmak bilmiyor. Ha bir de omzuma musallat olan şu ağrı. Ağır bir yük de taşıyor değilim ya! Sırtlandığım bu her neyse; omzuma dokundu. Omzum da bana... Dün gece kallavisinden bir ağrıyla mücadele ettim! Sabah doktora gittim. Yoktu! "Doktor evde yoksunuz, ne..... oğlu .... sunuz." demek istedim kendisine.

Lakırdıyı fazla uzatmaya lüzum yok. İlk durakta durup omzumdaki şu ağrıyı ağırlıkla birlikte atmak, yeni bir yola düşmek istiyorum. Bir aralık istiyorum özetle; kısacık bir es, bir nefes!
Murphy'nin canı cehenneme! soran olursa: bardak ne tam dolu ne boş. Hep de öyle kalacak!

3 yorum:

anl dedi ki...

Herkese oluyor mu bu herşeyin ters gitme durumu ben de bilmiyorum ama bize de kesinlikle oluyor, moral bozmamak lazım.Zamanı geliyor arkadaş toplantılarında gülerek hepsini anlatıyorsun :) Bozma moraliiiniiii

anl dedi ki...

haaaaa bu arada bardak dolu :)

Adsız dedi ki...

Ben bu Murphy'nin izini sürüyorum canım ve yakaladığımda haber vericem! Bardaktaki suyu içiricez ilk önce, sonra bardağı.... Ardından kulağına fısıldıycaaazz! "pişşt mörfi kardeş bak şimdi fişe takıcaz daha iyi çalışıcak!" ;)