12 Mayıs 2007

ÇITIR ?

İtiraf ediyorum artık pek "çıtır" sayılmam. Geride bıraktığımız Cuma günü itibariyle 26.ncı yaşımdan gün almış bulunuyorum. Hatice'nin kolumdan tutup zorla beni ofise sürüklemesinin altında bir şeyler olduğunu seziyordum. Fotograflarda görüldüğü üzre, "Toplantı" masasının üzerinde yer alan pastamı üflerken ciddi ciddi dilek de tuttum. Arkadaşlarım evlenmek üzre olduğumu düşünerek bana hediyeler almışlar. Pek mutlu oldum.

Ne güzel bir fikirdi o iki şarap kadehi (Ebru Özge ve Cem'e teşekkürler!)
Ha, bu arada biz o akşam, o kadehlerde olmasa da başka kadehlerde kırmızı şarabımızı içtik ;-)

İlk 25'i devirdim.

6 yorum:

Umut DURAK dedi ki...

Anlamadım ben şimdi. E hani bize parti. Aşkolsn. Biz de hediye alırdık. Yoksa yoksa sen bizi artık sevmiyor musun. Oğlumuzu alana kadar mıydı? Aşkolsun.

elegimsagma dedi ki...

didemcim, geçmiş doğum günün mübarek olsun:P ha bayram ha doom günü deil mi, fark etmez, derrrrmişimmmmm:P nice süpper 25 yaşlara...

LoLa dedi ki...

20'ler çok hızlı geçiyor maalesef:(

Ironik trajikomik dedi ki...

Gecikmeli kutlama! Çiçeği burnunda gelin adayımıza mutluluklar da benden!

anl dedi ki...

oohh çok çok kutlu olsun, mutlu olsun.nice yıllara :)

Unknown dedi ki...

Onca yaşanan güzel şey,ayrılmayız dostluğumuz yıllarca devam eder derken,yıllar bize pek yaramadı sanırım. İnternette dolaşırken rastlamak da,evlenme teklifi aldığını da netten öğrenmek de varmış...Oysa yazılarını ilk bize okurdun.Ama hayatında bizden hiçbirşey yok sanırım.Bizden sonra kalbin kadar beyaz bir sayfa açmışsın kendine.Sayfanda RABİA ismini görünce acaba dedim acaba? Yanılmışım.Neyse senin canın sağolsun.Ailene de çok selamlar.Yeni yaşın da kutlu olsun.Bizsiz nice yıllara eski dostum....