31 Mart 2006

Konser Konser Üstüne

Perşembe akşamı "İNCE SAZ"ı, Cuma akşamı ise İlkyar yararına verilen konserde "Vedat Sakman" ı dinledim Odtü Kültür Kongre Merkezinde. Konser konser üstüne.... Melahat Gülses'siz bir ince saz konseri çok da tatlı gelmedi damağıma lakin Vadat Sakman konserini kulisten dinlemenin tadı bir başkaydı doğrusu.

Koşturuyorum. Koşturuyoruz. Ayaklarımızın damarlarına dek yayılan bir yorgunluk, bir huzursuzluk, telaşe... Haftaların nasıl geçtiğini anlamıyorum.Bir yerler hep eksik. En güzel yaşanacak, en tad alınacak anlar hep yarım; hep sallantıda. Gözümü yorgun sabahlara açıyorum. Öyle zamanlar oluyor ki bu yorgunluk ilişkilerime yansıyor. Anacığımın yanağına bir öpücüğü zar zor konduruyorum arada derede. Hep bir telaşenin gölgesinde. Dün akşam Vedat Sakman'ın müziklendirdiği behçet Necatigil şiirini belki on kat daha fazla sevdim bu yüzden. Yaşamalı, vakit olmadı demeden!
Siz böyle olsun istemezdiniz
Böyle olsun istemezdiniz
Bir bakış bile anlatmaya yeterken herşeyi
Kalbinizde kaldı hisleriniz

Sevgileri yarınlara bıraktınız
Vermeye az buldunuz yahut vakit olmadı

Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği
Aklınıza gelmezdi

Siz böyle olsun istemezdiniz
Böyle olsun istemezdiniz
Bir bakış bile anlatmaya yeterken herşeyi
Kalbinizde kaldı hisleriniz

Sevgileri yarınlara bıraktınız
Vermeye az buldunuz yahut vakit olmadı
Gizli bahçelerinizde açan çiçekler vardı
Vermeye az buldunuz yahut vakit olmadı

Sevgileri yarınlara bıraktınız
Vermeye az buldunuz yahut vakit olmadı

1 yorum:

Huzunbazz dedi ki...

cok begendıgım bı siir gercektende o bı kac saniyelik tereddutlerin ellerimizden alıp goturduklerını cok ıyı acıklamıs bır yazı