01 Mart 2006

Dün gece cehaletimizden biraz aldırdık!


Sabah çok erken başlayan, sunumlarla süren bir günün akşamında, Hacettepe Üniversitesinin M Salonunu hınca hınç dolduran kalabalığın arasına karıştık dün. Hacettepe Senfoni Orkestrası konseri için. Daha önce de orada konserlere gitmiş biri olarak bu kalabalığı pek anlamdıramamıştım başta. Cehaletime verin! Gülsin Onay adını duymamıştım. Dün gece öğrendim.

Chopin (şopen) adı bana hep Türkan Şoray'ın şarkıcıyı; Kadir İnanır'ın yakışıklı ve gizemli besteciyi canlandırdığı Türk Filmini anımsatır. Hatırlıyoruz değil mi? Ancak dün akşam Gülsin Hanım'ın piyanosundan çıkan Chopın'ın 2. piyano konçertosunun nağmeleri ile çağrışımlarım farklılaştı. Enstrüman çalan insanlara olan hayranlığım perçinlenirken cehaletimden biraz aldırdım. Dün akşam için, konserden haberdar eden arkadaşım Şahap'a, bizi misafir eden ve süper keman çalabilen arkadaşım Seda'ya teşekkürler.

Hiç yorum yok: