11 Mayıs 2006

Mutluluktan gözleri dolmak

Bu özel günlerin anlamı üzerine gel-gitler yaşadığım oluyor arada bir. "Allah'ın günü işte!" dediğim oluyor. Ancak, o günlerde hatırlanmak var. Ve o günleri yaşamak güzel böyle olunca.
Eve geldiğimde masamın üzerinde iki saksı minyatür karanfil buldum. Az daha ağlayacaktım! Nergisiciğim nasıl da güzel bir sürpriz yapıp, evime bırakmış karanfilleri. Özenle paketlenmiş saksılarda, 2 saksı karanfil. İki tane olması bir ayrı anlam taşımakta benim için :)
"Ulan adam iki saksı karanfil görüp ağlar mı?" demeyin! Böyle güzel düşünülüp, hazırlanmışsa ağlar, yutkunur, duygulanır.
(Aslında görüntülü olacaktı karanfiller, lakin kardeşim dijital makineyi alıp; geziye gitmiş.)
Yorucu bir iş günü yaşadım aslına bakılırsa. Burda hepsini anlatmayacağım güzel bir akaşam, tüm yorgunluğumu sildi attı. Velhasıl kelam, keyifliyim. Bu gece, artık "twenty five" olmuş bi hatun olarak güzel bir uyku uyumaya hevesliyim.

1 yorum:

plush dedi ki...

merhaba,

ben blog kardeşliğinden mert. blog kardeşliğine üye olurken mail adresini belirtmemişsin. pk77@blogkardesligi.com adresinden site adresini de belirterek bize ulaşabilir misin?