18 Şubat 2007

Bu hafta neler yaptım?


(eser: Burhan Doğançay "two hearts one soul" www.lebriz.com)

Aklımda "şunu bloguma yazayım" diye dolanıp duran onlarca konu varken, blog yazılarımın arası açıldı. Bunu mazur görünüz. Çünkü bu hafta:

1-İş değişitirme kararımı iş yeri sahiplerine açıkladım, tepkileriyle uğraştım. Tatlıya bağladım.
2-İstifa ettim.
3- İş yerinden ayrılacağımı beraber çalıştığım arkadaşıma açıkladım. Hiç kolay olmadı.
4- Arkadaşlarımla ve öğrencilerimle vedalaştım, ağlaştım.
5-İnanması zor ama içimi ferahlatan, özlediğim, güzel anneannemi bana yeniden hatırlatan bir deneyim yaşadım.
6-Tango yaptım.
7- Sevgililer gününde sevgilimle güzel bir akşam geçirdim.Hediye verdim.Hediye aldım. Rakı içtim. Zevkten dört köşe oldum. (A.Ayrancı Turizm Taksinin beyefendi şöförünün sevgilimle ikimize yaptığı jest ayrıca anılmaya değer...)
8-Yeni işim için gereken evrakların peşinde koştum. (adliye, doktor, fotoğrafçı, muhtar, bankacı)
9-Master ders kayıtlarımı yapmaya çalıştım.
10-Grip oldum.
11-Evlenme teklifi aldım.
12-Evlenme teklifini kabul ettim.
13-Sevgilimle beraber alyans beğendim.
12-Babamla tartıştım.
13-Kek yaptım!

Yaşantım baş döndürücü bir hızla akıyor. Bir önceki yazıdaki karıncalar çıkıp keki yemeye başlamadan önlem almam lazım. Sonra yine görüşürüz!

3 yorum:

Düşgensel Hunili dedi ki...

Hayat ne kadar hızlı geçiyorsa geçsin; güzel şeyleri içine katarak geçiyor arkadaşım. Elbette var arada yaşmak istenmeyen deneyimlerimiz; ama onlar da olmasa yaşamakta olduğumuz güzelliklerin değerini bilemeyiz! (Ne dedim ben yine?) (Prova'lar ardından bu soruyu sorabilmem bile bir mucize gibi)

Düşgensel Hunili dedi ki...

Edit: 3.Satırda yaşmak olarak geçen kelime esasen yaşamak olarak tanınmaktadır. Kusura bakılmamalıdır :)

anl dedi ki...

bütün bu baş dönmesi evlilik olayından kaynaklanıyor.iş değiştirme falan nispeten kolay atlatılabilir baş dönmeleri.evlilik olayında ağzı olan konuştuğu için, kimse kusura bakmasın:),genelde evlenecek çiftçileri baş dönmesi alır ve hemen akabinde de muhtelif kavgalar olur.Aman dikkat :)Veeee hayırlı olsun, hem iş hem aşk.