16 Şubat 2008

Yemek blogu olmak istiyom


Yaşamda arada bir nefes almak, araya bir virgül atmak, dostlarla açıktan mektuplaşmak gailesiyle başladığım blogumu, artık değiştirmek istiyorum. Akademik konulara eğileceğim bir blog hazırlayayım dedim, olmadı. "Blog yazacağına tez yaz Didem, hem de tez yaz Didem!"Ee ben de düşündüm taşındım bir yemek blogu olmaya karar verdim. Aslında bana bıraksan gezi blogu olucam da. E artık o da büyüyünce... Karta kaçar mıyız? Kaçarız olsun.

Neyse... Bugünkü yemeğimizin adı ise şöyle: "Kocanın kolesterolünü düşüren karnıyarık!". "Çıtır" tabir ettiğim sevgili eşimin kolesterolünün üst lmitlerin de üstünde çıkması vesilesi ile içinde kırmızı et barındırmayan, bizat Ege'den kopup gelen zeytinyağı ile harmanlanmış, buharda pişirilmiş patlıcan ile imal edilmiş bir karnıyarık yaptım bugün. İçindekilerin miktarını sormayınız. Her şey göz kararı! Bi de bu kolesterol olayı kararını bulsa, pek mutlu olucam vallahi!
imza: Desperate blogger!

6 yorum:

anl dedi ki...

ooo enfes görünüyorlar :) kırmızı et yoksa içinde ne var cicim bir açıklayıver bize. madem yemek bloğu olcan tarifi de ver barrriii.

anl dedi ki...

aaa bu arada bu yaşta ne kolesterülü kafayı mı yedi kocan.sigara içse yanmicem de adam gayet de sigara içmezs bir adam, şaşırdım valla.dikkat etsin kendineee.yoksa gizli gizli sigara mı içiyo ne dersin??hehe

Umut DURAK dedi ki...

Kuzum etsiz karnıyarığa imam bayıldı deniyor olmasın :)

Serendipity dedi ki...

Kolesterol olayı genetik galiba. Sigara içse kokusundan anlarım Anılcım. Tarife gelince, efendim, kılçık doğranmış soğan, iri kıyılmış sarmısak, zar iriliğinde tavuk göğsü ,yandan yandan doğranmış sivribiber ve doğranmış domatesler pişirilir. Kulak memesi kıvamında haşlanmış (tefal clipso'da 4 dakika) patlıcanın içine doldurulur. Bu tarife göre kendisi hala karnıyarık gibi durmakta. İmambayıldı değil! (Uzmanım gazmanım Umut'a duyrulur.)

Unknown dedi ki...

Ben de istiyom o karnıyarıklardan yaaa,haksızlık bu

Unknown dedi ki...

Ben de istiyom o karnıyarıklardan yaaa,haksızlık bu