22 Mart 2008

Trafik cezam (birinci tekil şahıs)


Posta kutumuza düşen "gidin trafik cezanızı muhtardan alın!" konulu kağıdı görünce, "hayırdır inşallah!" dedik. Bendeniz için pek de "hayırlı!" olmadığını, muhtardan, elden teslim aldığımız kağıdı inceleyince anladık. Bendeniz ilk trafik cezamı yedim efendim. Hiç kaçarım da yok üstelik sabah 8:48 de yenmiş bir ceza ancak benim olabilir. Çünkü sevgili kocacım o saatte işte oluyor. Suçu ona atamıyorum. Güzergah desen o da benim işe gidiş-geliş güzergahım. Suçu ne yapıp yapıp Emrah'a atmalıyım diye uğraşırken, kısa süreli bir aydınlanma ile nerede nasıl kırmızıda geçtiğimi hatırladım. (Kırmızıda geçtim ya da kırmızı da kaldım mı demeliyim?) Çünkü o kavşaktan ben geçerken henüz ışık kırmızı değildi. Sola dönenler şeridi kapattığından orta yerde kalakaldım. Kornaları duymamazlıktan gelerek, yaveeeş yaveeeş ilerleyerekten iş yerime vaktinde intikal ettim! Ettim etmesine de ilk trafik cezam da evime intikal etti. Olacak iş değil yahu! Üstelik ilk kez başıma geliyor böyle bişiy. Öksüz oğlan hırsızlığa çıkmış ay akşamdan doğmuş. Neyse... Ülkemde bazı kurumlar yavaş işleyor olabilir. Ancak tarfik cezası kurumu pek bir hızlı işliyor. Dikkatli olunuz! (Eskişehir yolunda makas yapanlara trafik cezaları koçanlar halinde gidiyor mudur acep?)

1 yorum:

ozge dedi ki...

geçmiş olsun :( şimi işin ilginci ben de geçen gün garanti bankasının internet bankacılığı işlemi sırasında ödemeler kısmında merak ettim.dedim bakiim ceza falan yidim mi diye.. sonra bir baktım plakayı girince 41 ytl ceza görünüyor ve dahası vaktinde ödenmediği için 72 ytl de üstüne faiz yimiş efendim. ne ara ceza yedim de üstüne faizi geldi bilemedim. sonra ceza sorgulamaya girdim böyle bir ceza çıkmıyor. acaba arabayı almadan önce (ne de olsa amcamdan aldım arabayı akraba kazığı yemiş olma ihtimalim de olaiblir bilemedim) ki ceza mıydı hala kafamın köşesinde. eve herhangi bir tebligat da gelmedi şimdi yok kırmızı da geçtin yok sana ceza yazdık diye... bilemedim ben..

neyse ilk ve son ceza olsun işallah diyerekten geçmiş olsun diyorum tekrardan.