14 Temmuz 2006

FSA (Fotograf Sinema Ankara)


Fotograf Sinema Ankara'da bir süredir devam eden fotograf derslerim ilk meyvesini verdi. 400 ASA'lık ilk 36'lık filmi Okan 'la birlikte çekip bitirdik. Filmi kendi ellerimizle yıkadık. Sonuçlara beraber baktık. Ve o 36 pozun içinde yandaki gözlere vurulduk! sonuç olarak kendi ellerimle bastığım ilk siyah beyaz fotografım yandaki gibi oldu oldu işte!

Üniversite boyunca hep niyetlenip, filme makineye vercek para bulamayıp caydığım fotograf işi pek bir keyif verdi bana. İlk modelime bir adet fotografını hediye ederek telif hakkını da ödemiş oldum sanıyorum. Nice güzel fotograflar çekmek dileğiyle...

FSA'ya ulaşmak için: http://www.fotografsinemaankara.com/

2 yorum:

Umut DURAK dedi ki...

Bak sen, o fotograf makşnasının içinden neler de çıkıyormuş. Ellerine sağlık efenim. Pek güzel bi foto olmuş.

Düşgensel Hunili dedi ki...

Ben de çok beğendim ne yalan söyliyeyim canım arkadaşım. Ben de mi başlasam? Yok yok ilk önce puzzle var sırada :)