19 Temmuz 2006

Gotan project -yanıcı bünye

İzne çıkmama 2 gün kala bir başağrısı, huysuzluk, mutsuzluk ve iyi saatte olsunlar hali ile karşınızdayım. Gece uykumun bölünmesinden haz etmiyorum. Dün gece uykumu bölünmesine neden olan kardeşime sevgilerimi ileterek bu günkü huysuzluğumun müsebbibi olarak bölünen uykuma suçu atıp tatil hayallerimi çağırıyorum belleğime. İyi geliyorlar.

Neyse heyheyli kısımları bir yana bırakıyorum. Sizi yeni tanıştığım bir grupla tanıltırmak istiyorum. Sevgili arkadaşım Ebru beni "gotan project" diye bir grupla tanıştırdı. son albumleri olan "Lunatico"ya eşekten ulaştık. Dinledik. Grup için; tangoyu damardan zerk eden grup mu desem? Ne desem? Bu zamana kadar kendilerini tanımıyor olmaktan ötürü esef duydum. Modern ritmlerle harmanlanmış o akordeon sesi ve adını bilmediğim hatun solistimizin büylü yorumu... Bi de o hatun tango yapmayı biliyordur şimdi. Kıskançlıktan çatla! Tavsiyem sitelerinde yer alan son klipleri "diferente"yi izlemenizdir.

Bütün müzikleri dinlemek, bütün kitapları okumak, bütün yerleri gezmek gibi insanüstü arzularla gerekli gereksiz yanan bünyeye, bir grup daha tanıştıran Ebru'ya teşekkürler!

1 yorum:

Düşgensel Hunili dedi ki...

Canımsın ne demek! Bende daha ne müzikler var :) Dinleyelim de kahrolalım! Yarın gelcem yanına tango yapıcaz :) Sağ ayakla yere adımızı yazmakla başlıyoruz :) Çalış sen ben gelesiye :)