15 Temmuz 2006

Haftasonu huzur bulunur mu?

Atım arrraaaap ben garra amman ammmaaaaan. İnsan haftasonu huzur bulmak istiyor tabi. Gerçi ben huzurun bir kısmını buldum. Dışarıda, evimde değil. Mümkün değil! Haydi evlerinin önüüüü guyuuuuu. Yine de inatla elime aldım kitabımı, Dune'nun son sayfaları ve en heyecanlı yerindeyim bu sırada. Amaaan garpızız kestiiiim yiyeeen yoook! Paul Atreides'in emirlerini bastırır kuvvette bir ses: Seni gidi Topaaaaal. Benim bildiğim kadarıyla Paul Atreides topal değil, karpuz falan sevdiği de yok. Hikaye çölde geçiyor. Ancak bu hikayenin odamın ter döktrüen sıcaklığı ile bir bağıntısı olmaması gerek. Sıcağı kovalamak niyetindeyken bir ses boğazlamaya başlıyor beni sanki: Şişeleeeer, lingo lingo şişeleeeeeer.

Her yaz, her hafta sonu böyle oluyor. Düğünden bayramdan nefret ettiren bir elektrosaz huzursuzluğuna gark oluyoruz. bu huzursuluk yetmezmiş gibi; Elektorsazın yanı sıra mikrofonla birbirine laf atan iki tane patates soğan kamyonu vardı evin önünde. Oyana da bu yana da sallaaaaa! Batatiiiiiiiz. Bağırma laaaayn. Hadi batitizin irisi burda. O yana da buyana da sallaaaaa. kısa bir sessizlik! Tam oh diyecekken; hoca patetsçileri de düğüncüleri de susturacak bir kuvvetle ses deneme 1-2-3 ile ezana başlar. Ya sabır!

Kesik çayır biçilir miiii?
Haftasonu huzur bulunur muuuuu?

1 yorum:

Düşgensel Hunili dedi ki...

Şimdi ilk etapta belirtmek isterim ki "patatizz" kelimesini okumamla birlikte ekrana kusarcasına gülmem bir oldu :)) Haftasonu izole olmak istediğinde eczaneden bir kulak tıkacı da alman gerekiyor. Bu anlattığın ses demeti içinde bir de hilti sesi olsaymış tam olacakmış :) Ben lafı uzatmıyayım da hemen şuracıkta belini kırarak ifade edeyim ki "hafta sonu huzur bulunmuyo arkadaşım" stop