02 Ekim 2006

Arjantin Tango


arjantin Tango derslerimizin ilkini bu akşam yaşadık efendim. Yürüdük. "Kadın kaçar,erkek kovalar" doğanın kuralı; tangonun da... Bu ilk kuralla çalışmalarımıza başladık. Gözlerimi kapattım "dansın hakimi"ne bıraktım sözü. Yürüdüm. Gözüm kapalı, ağzım açıktı; zira zevkten dört köşeydim.

Bu biraz eski bir masal aslına bakılırsa. Hacettepe Üniveristesinin Sıhhiye Kampüsü'ndeki Eşli Danslar Kulübü günlerine dayanır masalın tarihçesi. Masal da kadınsal bir arzuya dayanır. Kadın milleti dans etmek ister. Çeşitli engellerle karşılaşır:
1- Ortada dans edecek partner yoktur. Biri ile dans partneri olunur. Fakat o partnerle değil dans etmek; bahsi geçen insanın metre yanınıza sokulması sizi irrite etmeye yeter artar. Bir süre debelenir, sonra vazgeçersiniz. ya da bana öyle oldu!

2- Kadın dans etmek ister adam istemez. Oldukça sık görülen bir vakadır. Bu vakada kadın dans etme arzusuyla yanıp tutşmakta ama partnerini bir türlü razı edememektedir.

3- Vakit yoktur. Bu sonuncu durum ikincinin bir nevi dayanağıdır. "vakit mi var hayatım!" şeklinde vuku bulur.

4- Para yoktur! Bunu açıklamaya gerek de yoktur.

Son 3 maddede adı geçen engeller aşıldı ve ilk ders yapıldı. Engelleri aşamamızda rolü olan Şule'ye bir kez de burdan teşekkür etmek istiyorum. Sözlerime son verirken birkaç da mesaj vermek istiyorum. Erkekler! Daha ziyade erkeğin yönettiği bir ders olan Arjantin Tangoda 3 dakika süreyle bile olsa yönetimi ele geçirmenin tadını çıkarınız! Eşlerinize, sevgililerinize karşı çıkmayınız! Partnerinizin ayağına basmayınız! Ve... Müziği ve aşkı ruhunuzda hissediniz!

Hşşşt! Arkadaşlar! Kıskançlık da yapmayınız! :)

2 yorum:

anl dedi ki...

Kocamla aramızda geçen bir diyaloğu aklıma getirdi bu yazın:

A: Kocacım, dans kursuna gidelim mi?
M: Ben ib.. miyim ne dansedecem?
A: O zaman ben gidiyim???
M: Elin ib..leriyle dans mı edeceksin gidip...

Ve bizim dans kursu sohbetimiz maalesef bundan ileriye gidememiştir :(

Düşgensel Hunili dedi ki...

Kıskançlık mı? Nasıl yani o da ne?? Ben miii?? Kıskanç mııı?? Ben mii?? Evet ben :)) Bacım bir gün gelecek ve bir de bakacaksın ki kafamda huni, beni ip üstünde tango yaparken göreceksin... İp üstünde dedim ya :) Kimle olduğunu söylememe gerek kalmadı(gizli özne) Ahahah.. Hayırlı uğurlu olsun; sürünelim bize de bulaşsın amin..