27 Kasım 2006

Öğretmenlerime selam...

Öğretmenler Günü'nde yazmadım. Niye? Fasulyedenim ben fasulyeden. Ya içindesindir çemberin ya da dışındaaaaa yer alacaksııın! Yok efendim ben tam üstündeyim. Ne içine düşebiliyorum; ne dışına. Bi yerde bi yanlışlık oldu olmasına da nerde? Gidip hiç görmemeliydim o YİBO'larda geceleri nöbet tutan öğretmenleri. Ya da hiç haberdar olmamalıydım çocukları kurtarıp kendi yanan meslektaşlarımdan. Durduğum yerden onlara meslektaş deyince bir haksızlık yapıyormuşum gibi oluyor. Eveeet çocuklar "geri al" a basın ve bu bahsi artık kapatalım.

Bugün ülkenin iyi üniversitelerinden mezun olmuş insanlara bir bakın. Doktorlara, mühendislere bir sorun. Çoğunun anne ve/veya babalarının öğretmen olduklarını göreceksiniz. Şaşırmayacaksınız. Giderek eskiyen mesleki değerlerle bugünkü öğretmenlerin çocuklarına ne olacak dersiniz? İdealizmini yitirmiş bir nesil olarak nelere gebeyiz dersiniz?

Sözü fazla uzatmayacağım. Mesleğini hakkını vererek yapan bütün öğretmenlere selam olsun! Ellerinden öpüyorum. Kabanımın düğmelerini tek tek ilikleyen birinci sınıf öğretmenime ve ilk dolma kalemimi hediye eden Türkçe öğretmenime ve yaşamımdaki ilk türküyü (oy bahçenize-Giresun) bana öğreten sınıf öğretmenime ve ..... Hepsine selam olsun!

2 yorum:

anl dedi ki...

Ben de bunu bekliyordum :)Öğretmenler günün kutlu olsuuuun.

Adsız dedi ki...

Güzel Öğretmenim, Öğretmeler Günün kutlu olsun...