11 Ocak 2007

Fıstık Yeşili


Yakınlarım yakınen biliyorlar fıstık yeşiline takılmış durumdayım. Fıstık yeşili mutfak eşyaları alıyorum durmaksızın. Bu aralar ne beğensem kelimenin tam anlamıyla "fıstık gibi" oluyor dolayısıyla.

Malum mevsim kış, ortam gri. Geçen hafta sokağın köşesinde uzun zamandır varlığını koruyan ancak şeklini yitirmiş çöp varilinin yerinde bu fıstık yeşili varilleri görünce bir sevindim bir sevindim. Çocuklar gibi şendim. Belediye bile fıstık yeşilini sevidiğimi öğrenmiş. Bana jest yapmaya karar vermiş. Ben de olayı görüntüleyip blogumda yayınlamaya karar verdim.

1 yorum:

Düşgensel Hunili dedi ki...

:) Ben pek beğendim bu jesti! İsabet olmuş vallahi ne diyeyim. Bak bir fikrim var Sıdıkacığım, gel sizin eve de koyalım bunlardan bir tane :))) Biliyorsun artık minimalist dönem etkisini yitirdi :) Yeter ki sen he de bak. Bu ismi lazım değil karikatüristten karikatür istemekten daha rahat halledilebilecek bir şey :) Adamlarımız var belediyede :)))