22 Ocak 2007

Hepsinin canı sağolsun!

Tekrarı yaşanmayacak zamanlar bunlar. Yaşadığımız her an gibi. Böyle düşünerek; neşenin, mutluluğun, umudun eteklerinden tutarak yaşamaya çabalıyorum. Çabalıyorum da ne oluyor? İşleri bir kat daha zorlaştırmaya hevesli bir ordu ile yaşıyorum, sağolsunlar! Bir bilgisayar oyununda yaşıyorum da sanki; her “level” da işler biraz daha zorlaşıyor. Mümkünse bu “level”da BONUS istiyorum.


Blogu yazarken çalan şarkı: Candan Erçetin-Canı sağolsun, merdivenli sketch-Google sketch-Up

1 yorum:

Bilge dedi ki...

bi seferinde bi ruya görmüştüm; bi oyun oynuyorum, her şeyi doğru yapıyorum engelleri geçiyorum, görevleri beceriyorum, puan alıyorum, level atlıyorum; ama köşede ekranın bi yerinde sürekli yanıp yanıp sönen bi yazı var, şöle yanıp sönüyor: "Not like this... not like this... not like this.."