04 Ocak 2007

Omuz: bursit, tendinit

Her şey omzumdaki ağrının gece ağrılarımı çalması ile başladı. Bir gece iki gece derken kendimi doktorun kapısının önünde buldum. Yazık doktor da anlamadı. Nası incittin diye sordu durdu. Valla bişey yapmadım ben dediysem de inanmadı. 3 hafta boyunca süren doktora gitmeler- gelmeler, ilaçlar-röntgenler ve MR çektirme maceraları sonucu artık bursit ve tendinitten muzdarip bir omzum olduğunu biliyorum. Ve bu rahatsızlığın bilgisayar kullnamaktan kaynaklandığını da biliyorum. Haydaaa! Şimdi kolu mu bırakıcaz, işi mi?

Tatil oldu! Dinlendireyim omzu dedim. Önlenemez olma sarma eylemi dinlenmeme engel oldu. Sırf o da değil ya neyse…

Dönemin sonu geldi yine. Bir bıkkınlıktır alıp yürüdü. Omzum bıkkın, ben ondan bıkkın. Amaaaan!

2 yorum:

Ezgi dedi ki...

Geçmiş olsun didemcim....

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun.Bende aynı rahatsızlıktan muzdaribim yaklaşık 3 aydır.Mr cektirdim sonucunu bekliyorum.Size kortizon tedavisi yapıldımı?Yan etkilerine ragmen cok etkili oldugunu soyluyolar.

MURAT GÖKÇEK